Pezinok

eGOV SLUŽBY MESTA PEZINOK

späť

Oznamovanie otváracích hodín prevádzkarne alebo ich zmeny

Základné údaje

Oznamovanie otváracích hodín prevádzkarne alebo ich zmeny

Popis:

Podnikateľ oznamuje obci otváracie hodiny prevádzky a ich zmenu

Formuláre elektronických podaní:

Spôsob vybavenia:

  • Rozhodnutie
  • Výzva na doplnenie / úpravu podania

Životné situácie:

Doplňujúce údaje

Oznamovanie otváracích hodín prevádzkarne alebo ich zmeny

V meste Pezinok sa od prevádzkovateľov nevyžaduje oznamovať otváracie hodiny.

VZN č. 2/2002 v §3 ustanovuje: “Určuje sa čas predaja v obchode a čas prevádzky služieb každý deň v roku v čase od 6.00 do 22.00 hod.”.

Ak majú otváracie hodiny prevádzkárne presiahnuť interval určený vo VZN č. 2/2002, prevádzkovateľ musí požiadať o výnimku. Na tomto mieste Vám ponúkame možnosť požiadať o udelenie výnimky prevádzkového času podľa §4 VZN č. 2/2002 elektronicky vyplnením elektronického formulára podania. Formulár je dostupný zo záložky "Základné údaje" o elektronickej službe.

Podmienky na vyplnenie elektronického formulára podania a jeho odoslanie do elektronickej podateľne Mesta Pezinok sú nasledovné:

  • musíte vlastniť občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) a bezpečnostný osobný kód (BOK) k nemu.
  • čip karty obsahuje kvalifikovaný certifikát, prostredníctvom ktorého môžete elektronicky podpisovať Vaše podania a súvisiace prílohy. Ak disponujete iným bezpečnostným zariadením s uloženým kvalifikovaným certifikátom (karta, USB token), môžete ho rovnako použiť na elektronické podpísanie podania a príp. príloh.
  • musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu eIDklient (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS (Ústredný portál verejnej správy), blok Na stiahnutie),
  • musíte vlastniť kontaktnú čítačku čipových kariet a mať na počítači nainštalovaný ovládač k čítačke kariet (od výrobcu čítačky),
  • musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu D.Signer/XAdES (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS, blok Na stiahnutie).

Po kliknutí na link  formulára podania sa prihlásite pomocou Vášho občianskeho preukazu. Návod ako sa prihlásiť a elektronicky podpisovať  je zverejnený na stránkach ÚPVS.

Vaše podanie budete mať k dispozícii vo Vašej elektronickej schránke  na Ústrednom portáli verejnej správy v priečinku Odoslané správy.

Po spracovaní žiadosti Vám do schránky doručíme naše stanovisko alebo, ak Vaše podanie nebude kompletné, výzvu na úpravu / doplnenie podania. V elektronickom formulári podania máte možnosť vybrať si, či si želáte doručiť stanovisko v elektronickej forme do Vašej elektronickej schránky alebo v listinnej forme (osobný odber alebo poštou) tak ako doteraz.

Požadované prílohy elektronického podania, stačia oscanované kópie:

  • List vlastníctva alebo nájomná zmluva s vlastníkom objektu
  • Výpis z Obchodného alebo Živnostenského registra Slovenskej republiky, resp. iné oprávnenie na podnikanie
  • Doklad o zabezpečení vývozu odpadu z podnikateľskej činnosti

Elektronická služba rozširuje možnosti, ako môžete komunikovať s našim Mestom. Ak nie ste prívržencom elektronickej komunikácie, stále môžete využiť tradičné formy podávania žiadostí v listinnej forme doručené osobne do našej podateľne na prízemí Mestského úradu alebo poštou na adresu Mestského úradu. Tlačivá vo formáte .pdf si môžete stiahnuť zo stránky Mesta tak ako doteraz. Rovnako je Vám k dispozícii naše Klientské centrum na prízemí Mestského úradu.

Informácie o vybraných prevádzkach na území Mesta nájdete na stránke mestského portálu Služby.

Bol tento článok pre Vás užitočný? Áno Nie

Ďakujeme za Vaše hodnotenie.

Odoberať zmeny

Formulár otázok a odpovedí