Predaj ostatného nehnuteľného majetku obce
Základné údaje
Predaj ostatného nehnuteľného majetku obce
Popis:
Obec ako vlastník a správca majetku môže predávať ostatný nehnuteľný majetok obce v zmysle príslušného všeobecného záväzného nariadenia. Ponúkame Vám možnosť podať žiadosť o predaj ostatného nehnuteľného mestského majetku elektronicky vyplnením elektronického formulára podania.
Formuláre elektronických podaní:
Spôsob vybavenia:
- Odpoveď
- Výzva na doplnenie / úpravu podania
Životné situácie:
- Bývanie - Bytová politika
- Administratívny a ekonomický chod podniku - Rozširovanie podnikania
Súvisiaca legislatíva
- Zákon č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení
- Zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník
- Zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií)
- Zákon č. 138/1991 Zb. o majetku obcí
- Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve
- VZN č. 6/2011 o zásadách hospodárenia s majetkom Mesta Pezinok
- VZN č. 7/2011 o postupe pri nakladaní s nehnuteľnosťami vo vlastníctve Mesta
Doplňujúce údaje
Predaj ostatného nehnuteľného majetku obce
Na web stránke mestského portálu Prenájom a predaj majetku mesta Pezinok pravidelne zverejňujeme návrhy na predaj nehnuteľného majetku. Postup pri nakladaní s nehnuteľnosťami vo vlastníctve Mesta je detailne popísaný v rovnomennom všeobecnom záväznom nariadení (viď blok súvisiacej legislatívy).
Na tomto mieste Vám ponúkame možnosť podať žiadosť o predaj ostatného nehnuteľného mestského majetku elektronicky vyplnením elektronického formulára podania. Formulár je dostupný zo záložky "Základné údaje" o elektronickej službe.
Podmienky na vyplnenie elektronického formulára podania a jeho odoslanie do elektronickej podateľne Mesta Pezinok sú nasledovné:
- musíte vlastniť občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) a bezpečnostný osobný kód (BOK) k nemu.
- čip karty obsahuje kvalifikovaný certifikát, prostredníctvom ktorého môžete elektronicky podpisovať Vaše podania a súvisiace prílohy. Ak disponujete iným bezpečnostným zariadením s uloženým kvalifikovaným certifikátom (karta, USB token), môžete ho rovnako použiť na elektronické podpísanie podania a príp. príloh.
- musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu eIDklient (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS (Ústredný portál verejnej správy), blok Na stiahnutie),
- musíte vlastniť kontaktnú čítačku čipových kariet a mať na počítači nainštalovaný ovládač k čítačke kariet (od výrobcu čítačky),
- musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu D.Signer/XAdES (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS, blok Na stiahnutie).
Po kliknutí na link formulára podania sa prihlásite pomocou Vášho občianskeho preukazu. Návod ako sa prihlásiť a elektronicky podpisovať je zverejnený na stránkach ÚPVS.
Vaše podanie budete mať k dispozícii vo Vašej elektronickej schránke na Ústrednom portáli verejnej správy v priečinku Odoslané správy. Do schránky Vám doručíme všetky úradné dokumenty súvisiace so spracovaním Vášho podania. V elektronickom formulári podania máte možnosť vybrať si, či si želáte doručiť výstupné dokumenty v elektronickej forme do Vašej elektronickej schránky alebo v listinnej forme (osobný odber alebo poštou) tak ako doteraz.
Požadované prílohy elektronického podania: Kópia katastrálnej mapy s vyznačením hraníc záujmového pozemku, resp. iná špecifikácia záujmovej nehnuteľnosti. Stačí priložiť scanované prílohy z výnimkou týchto dokladov:
- Čestné vyhlásenie, že žiadateľ nie je osobou blízkou osobám uvedených v §9 ods. 5 VZN č. 20/2011, prílohu musí žiadateľ elektronicky podpísať (ZEP).
Elektronická služba rozširuje možnosti, ako môžete komunikovať s našim Mestom. Ak nie ste prívržencom elektronickej komunikácie, stále môžete využiť tradičné formy podávania žiadostí v listinnej forme doručené osobne do našej podateľne na prízemí Mestského úradu alebo poštou na adresu Mestského úradu. Tlačivá vo formáte .pdf si môžete stiahnuť zo stránky Mesta tak ako doteraz.