Pezinok

eGOV SLUŽBY MESTA PEZINOK

späť

Vybavovanie sťažností a podnetov

Základné údaje

Vybavovanie sťažností a podnetov

Popis:

Ponúkame Vám možnosť podať sťažnosť alebo neanonymný podnet elektronicky vyplnením elektronického formulára podania.

Formuláre elektronických podaní:

Spôsob vybavenia:

  • Oznámenie výsledku prešetrenia podnetu
  • Oznámenie výsledku prešetrenia sťažnosti
  • Oznámenie o odložení sťažnosti (sťažovateľ sťažnosť pred vybavením písomne vezme späť alebo písomne oznámi, že na jej vybavení netrvá)
  • Postúpenie sťažnosti (ak Mesto nie je príslušné na vybavenie, podanie postúpi orgánu, ktorý je na jeho vybavenie príslušný a súčasne to oznámi tomu, kto ho podal)
  • Oznámenie o predĺžení lehoty na vybavenie (ak je sťažnosť náročná na prešetrenie, je možné predĺžiť lehotu pred jej uplynutím o 30 pracovných dní)

Životné situácie:

  • Podpora podnikania - Iná podpora, slobodný prístup k informáciám, prístup k odtajneným skutočnostiam, archívy

Doplňujúce údaje

Vybavovanie sťažností a podnetov

Podnety

Na podávanie podnetov môžete buď využiť bezplatnú mobilnú aplikáciu CITY MONITOR alebo vyplniť elektronický formulár, ktorý je dostupný zo záložky "Základné údaje" o elektronickej službe.

Sťažnosti a neanonymné podnety

Ponúkame Vám možnosť podať sťažnosť alebo neanonymný podnet elektronicky vyplnením elektronického formulára podania. Formulár je dostupný zo záložky "Základné údaje" o elektronickej službe. Podmienky na vyplnenie elektronického formulára podania a jeho odoslanie do elektronickej podateľne Mesta Pezinok sú nasledovné:

  • musíte vlastniť občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) a bezpečnostný osobný kód (BOK) k nemu.
  • musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu eIDklient (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS (Ústredný portál verejnej správy), blok Na stiahnutie),
  • musíte vlastniť kontaktnú čítačku čipových kariet a mať na počítači nainštalovaný ovládač k čítačke kariet (od výrobcu čítačky),
  • v prípade sťažnosti, čip karty musí obsahovať kvalifikovaný certifikát, prostredníctvom ktorého môžete elektronicky podpisovať Vaše podania a súvisiace prílohy. Ak disponujete iným bezpečnostným zariadením s uloženým kvalifikovaným certifikátom (karta, USB token), môžete ho rovnako použiť na elektronické podpísanie podania a príp. príloh.
  • v prípade sťažnosti musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu na elektronické podpisovanie D.Signer/XAdES (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS, blok Na stiahnutie).

Po kliknutí na link formulára podania sa prihlásite pomocou Vášho občianskeho preukazu. Návod ako sa prihlásiť a elektronicky podpisovať  je zverejnený na stránkach ÚPVS.

Vaše podanie budete mať k dispozícii vo Vašej elektronickej schránke  na Ústrednom portáli verejnej správy v priečinku Odoslané správy. Do schránky Vám doručíme stanovisko k Vašej sťažnosti / podnetu.

Prehľad podnetov uvádzame v záložke "Podnety" na tejto web stránke. Prosíme vás o slušnú formuláciu vášho podnetu. Obsah tejto stránky by mal rešpektovať vzájomnú ústretovosť a toleranciu. Provokácie, hanobenie a urážky budú ignorované a podnety s uvedeným obsahom nebudú publikované, alebo budú redakčne skrátené.

Elektronická služba rozširuje možnosti, ako môžete komunikovať s našim Mestom. Ak nie ste prívržencom elektronickej komunikácie, stále môžete využiť tradičné formy podávania sťažností a podnetov v listinnej forme doručené osobne do našej podateľne na prízemí Mestského úradu alebo poštou na adresu Mestského úradu. Tlačivá vo formáte .pdf si môžete stiahnuť zo stránky Mesta tak ako doteraz. Rovnako je Vám k dispozícii naše Klientské centrum na prízemí Mestského úradu.

Podnety

Nenašli sa žiadne záznamy.

Bol tento článok pre Vás užitočný? Áno Nie

Ďakujeme za Vaše hodnotenie.

Odoberať zmeny

Formulár otázok a odpovedí